21 oktober 2010.

Det har varit en relativt lugn vecka. Är fortfarande småsjuk och hostar titt som tätt, men jag tror att det inte är långt kvar tills jag blir helt frisk nu. Och tur är väl det!

Åkte till Falun söndag till måndag för att städa mitt rum innan besiktningen (har ju sagt upp kontraktet nu, så var tvungen att åka dit med nycklarna innan den sista oktober) samt träffa ett par saknade vänner.
Åt bland annat en sjukt god kyckling- och bearnaisesås-pizza tillsammans med Anna och Emilie (väldigt mysigt att träffa dessa två brudar igen!) och chillade en stund hemma hos Dennis på söndagkvällen. Under måndagen ägde jag sedan Marre på Guitar Hero och därefter lagade vi hamburgare och pommes frites med rostbröd stekt i olja (istället för vanligt hamburgerbröd). Nice nice!
Besiktningen gick för övrigt bra och jag fick beröm för att jag hade städat så fint, haha.

I tisdags blev det ännu ett restaurangbesök, fast denna gång med familjen för att fira syrrans födelsedag. Det fanns bara mysko saker på menyn så jag beställde röding (fisk) för första gången i mitt liv och tyckte faktiskt att det smakade riktigt gott. Fast för en sådan liten portion var det kanske lite väl dyrt, men så är det väl alltid när man väljer att äta på ett "fancy place", hoho.
Vi hann dock varken med att ge presenter eller äta tårta denna kväll, så imorgon blir det familjefika plus middag här hemma för att fira lite mer. Men först ska jag träffa tjejgänget, vilket ska bli nice som fan. Har nämligen hunnit saknat dem en hel del eftersom det var ett bra tag sedan vi sågs sist!

Kommentarer
Postat av: Challe

Oh, vill oxå va med på tjejsnack - om det är våra "girls" du snackar om.

Du måste fota foton på det nya stället, vill se!

Och så får du se till att krya på dig :D

2010-10-22 @ 18:34:31
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: i

klart det är våra girls jag snackar om! vi får fan ta en hel dag + natt med tjejsnack när du kommer hit, vi har sjukt mycket att ta igen :D.

foton är på g! ska se till att ta med mig kamerasladden hemifrån nu så att jag kan ladda in dem i datorn ^^.

och tack! det blir bättre för varje dag, så snart är jag nog helt frisk!

2010-10-22 @ 23:51:16
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0