Fuck the world?

Jag känner för att skjuta någon just nu. Eller nej, riktigt så illa är det inte, men jag skulle vilja skjuta sönder alla skolans datorer och sedan slänga ut dem genom ett fönster 100 meter upp i luften och se alla bitar splittras åt olika håll.

Och varför detta? Ja, låt oss bara säga att vår projektrapport, som vi spenderat hela eftermiddagen med att skriva, försvann spårlöst från datorn i skolan, trots att vi sparat den cirka femtioelva gånger. Så jävla weird, och nu måste vi alltså lägga dubbelt så mycket tid och (obefintlig) energi på att skriva färdigt skiten nästa vecka. Vi hade fan inte mycket kvar egentligen. Tack för den, världen. Fuck you.

Kommentarer
Postat av: Josefinis

Känner med dig Bitchibell!!! Vi tycker synd om oss själva tillsammans. Vi kanske ska skjuta någon tillsammans?

Malmö imorgon?

2010-10-27 @ 23:58:18
URL: http://piiinkprincess.blogg.se/
Postat av: Challe

Fan vad sugit! Hatar när sånt händer :/

Hoppas det gick bra med omskrivandet iaf. Det som skulle vara irriterande senare är dock om ni skulle hitta det gamla dokumentet igen när ni är klar med den nya.

Lycka till!

2010-10-29 @ 03:22:08
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: i

Josefinis: Ja, för det finns ju många buskar vi kan gömma oss bakom i Malmö, som Elin sa. Så att ingen ser oss menar jag! Nä, fan vad hemska vi är. Vill inte supporta den nya lasermannen ;<



Challe: Haha, jag har också tänkt samma sak. Och det får mer än gärna dyka upp igen, men INTE efter att vi skrivit klart det nya, för då kommer jag börja gråta haha.

2010-10-29 @ 18:26:49
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0