"It felt so wrong, it felt so right, don't mean I'm in love tonight."

Fredagen bestod av en lagom kort skoldag, följd av en promenad till högskolan för att skaffa ett passerkort och vidare ner på stan där det, som jag nämnt tidigare, blev en liten shoppingrunda.
På kvällen (eller kanske borde jag säga natten eftersom vi inte kom ut förrän omkring tolv-tiden) åkte vi till kåren och dansade loss till gamla och nya svenska och utländska schlagerlåtar. Till en början var jag inte alls pepp på att dra ut då jag hade tänkt stanna hemma och sova istället, men det var riktigt kul och jag sjöng entusiastiskt med till bland annat "Främling" av Carola medan de andra glatt dansade omkring och gjorde sitt bästa för att försöka sjunga med ^^.

Igår åkte vi sedan på en liten dagsutflykt till Hedemora, vilket var minst sagt trevligt. Vi besökte Jims lägenhet i centrum och gick därefter till McDonald's för att käka mat. Hungriga som vi var så blev det automatiskt sjukt gott, och trots att jag var poppmätt efter min plusmeny lyckades jag ändå klämma ner en glass med chokladsås efteråt. Värt!
När vi ätit klart gick vi på promenad i den lilla staden och hamnade nere vid sjön där det fanns ett hopptorn på en brygga i det frusna vattnet. Vi som vågade tog oss ut till bryggan och klättrade upp i tornet, och därifrån beundrade vi sedan den fina utsikten.
Jag hoppade runt på ett ben i ett par minuter eftersom jag tappat min sko under mitt försök att tömma den på is och snö som läckt in på väg till bryggan. Ganska skillat skulle jag vilja påstå; både att tappa skon och att hoppa på ett ben nerför den branta trappan för att hämta den. Haha!

Det har för övrigt varit en ganska lugn söndag. Har spelat innebandy samt käkat en god middag bestående av tacos med diverse tillbehör, och nu ska jag strax sova. Talk to ya later folks, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Challe

Trodde du skulle säga att du hoppade ner i vattnet där ett tag O_O men så galen är inte ens du andas ut.

2010-03-16 @ 10:32:24
URL: http://wingmar.livejournal.com/
Postat av: i

Hahah! nej, jag är nog inte det. som tur är :D.

2010-03-16 @ 11:38:43
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0