These walls could have been ablaze...

...but we wouldn't hear a sound.

Mitt paket med Parkway Drives nya skiva och merch har kommit. Lovely!
Måste dock köpa ett svart basic-linne först som jag kan ha under PWD-linnet då det är alldeles för stort under armarna. Killstorlekar kan vara knepiga ibland, men jag gillar't!

Även de efterlängtade Nike-skorna har kommit och de är galet snygga. Synd bara att de är alldeles för varma för att ha på sig nu under sommaren. Vill helst inte att de ska lukta fotsvett efter en halv dags användning, haha. Vill hålla dem fräscha så länge som möjligt!
Adidas-jackan (som jag beställde samtidigt som skorna) skickade jag dock tillbaka idag. Det visade sig att ränderna som gick över det blåa bottentyget hade mörkrosa ränder i verkligheten, istället för röda, vilket säger allt; det var inte den sanningen jag var ute efter. Jag är som bekant inget stort fan av rosa.

Nike SB Blazer, red & black:




Eternal Lord - I, The Deceiver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0