Tent city.

Jag önskar att jag kunde teleportera mig till ett land långt borta, där det är sommar eller åtminstone sommarvarmt! Där man kan gå i t-shirt eller linne och äta glass efter glass utan att frysa. Där man kan lägga sig på stranden för att lufttorka i värmen från solen efter att man tagit ett svalkande dopp i havet. Och där man kan gå utanför ytterdörren utan att önska att man låg i sängen med fem filtar över sig.

Ohja, det skulle vara underbart.
Men för tillfället är jag fast här hemma, så jag antar att mitt enda alternativ är att gilla läget.


Tänkte hur som helst att jag skulle slänga upp ett par bilder från sommarsemestern på Cypern 2009 för att pigga upp i vintermörkret. Kanske är det inte bara jag som längtar bort?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0