Freaky friday.

...eller nja, kanske inte riktigt.
Har varit och handlat mat och lite sånt på ICA Maxi idag, så jag skulle väl inte direkt kalla det freaky. Snarare mer eller mindre ointressant :D.
I vilket fall som helst hittade jag ett 16-delars porslinsset (låter lite som om jag vore en gammal tant som samlar på kinesiskt finporslin, men whatever, haha) bestående av både vanliga och djupa tallrikar, assietter och muggar som jag lade vantarna på efter en stunds fundering. Hundra spänn är ju helt klart överkomligt!

Åt för övrigt kebab med pommes frites, dressingsallad och vitlökssås till middag, vilket var sjukt gott. Min sallad är en fröjd för smaklökarna ska ni veta. I'm lovin' it.

Imorgon blir det förhoppningsvis skridskoåkning på Studenternas och sedan bio på kvällen. Myspys.
Det var dock evigheter sedan jag åkte skridskor sist, så det ska bli spännande att se hur det går. Och den gamla hockeyklubban ska självklart med, förutsatt att jag hittar en puck eller boll också! hihi.



Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja kebab och pommes frites är aldrig fel som middag. Fast jag med mina wierda matvanor skippar allt vad sallad och sås/ dressing heter till kebab :P

2010-01-08 @ 23:38:55
Postat av: matilda

du! jag kom på, innan d åker till falun kan du väl skicka den där filmen till mig, den du lånade som jag inte minns vad den heter... mejla mig så mejlar jag min adress till dig. ([email protected])

2010-01-10 @ 18:32:09
URL: http://matildasoderberg.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0