Will you bleed for me when suicide seems so yesterday?

Snacka om lättnad!
Boende i min "nya hemort" är härmed fixat redan från och med den 20 januari, förmodligen samma dag som min kurs börjar. Jag skulle egentligen ha flyttat den 1 februari och alltså behövt pendla de två första veckorna, men nu slipper jag det, och ja, det är verkligen en lättnad.
Har väl min kära syster att tacka för detta eftersom det var hennes idé att maila och fråga. ^^

Sedan över till nästa nyhet, som förmodligen också toppar den föregående:
PARKWAY DRIVE (vars sångare går att skåda ovanför detta inlägg) intar åter igen Fryshuset i Stockholm! Det är snart mer än två år sedan jag såg dem live och i hela två år har jag alltså hoppats på att de ska komma tillbaka. Och den 5 maj 2010 är det dags!
Gosh, this made my day. Helt underbart. Måste säkra en biljett så fort som möjligt.


Om några minuter är det hur som helst seriestart för CSI: Miami, efter en tids uppehåll, och därefter är det Fringe som gäller. En helkväll framför TV:n med andra ord. lovely.




Kommentarer
Postat av: Tobias

Trevligt att det löste sig med boendet där uppe :)

2010-01-08 @ 23:36:16
Postat av: i

ohja! kan inte göra annat än att hålla med ^^.

2010-01-11 @ 19:20:13
URL: http://shipwrecked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0