Another song about the freakin' weekend.

Det har varit en lugn helg med film, tv-spel, häng med kompisar och chill i största allmänhet.

Var även ute på en kort promenad med Sandra idag och fotade lite i den snötäckta skogen. Tyckte att det var lika bra att passa på om det över huvudtaget skulle tas några vinterbilder i år, dels innan snön får för sig att smälta, och dels ifall raka motsatsen skulle inträffa, det vill säga att det blir äckligt kallt igen så att händerna fryser till is så fort man tar av sig vantarna.

Och just det, min mystiskt försvunna favoritskiva (för tillfället) är numera inte längre försvunnen tack vare att min smarta mamma lyfte på några DVD-fodral i mitt rum och vips, där var den! Ganska kul, och också så extremt typiskt mig, hahaha.
Jag är i alla fall väldigt glad över att den inte hade ramlat ur när jag rotade runt i min ryggsäck i biomörkret förra veckan, som vi först misstänkte, för det hade faktiskt inte varit kul alls. Fast det är nog en fråga de kanske inte får varje dag när man frågar om saker man tappat; "hej, ursäkta, jag var här för ungefär en vecka sedan och jag tror att jag kan ha tappat en CD-skiva i salong 10, finns det någon chans att ni har hittat den?"... ja, ni hör ju själva hur det låter. Jag skulle skratta. Åtminstone inombords.


A Day To Remember - Another Song About The Weekend (Acoustic)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0