Ich liebe kebab.

Har nyss kommit hem från stan och den trevliga utekväll som varit. :]
Meliha fyller nämligen år imorgon (dvs. torsdag, vilket egentligen är idag, om man ska vara petig), och vi passade därför på att fira järnet innan hon åker iväg på kryssning till Helsingfors.

Here's the story of the day:
Hela gänget, bestående av typ 13 pers, begav sig som planerat till Köpmanskrogen för att överraska en icke ont anande Meliha som under falska förevändningar blev ditledd av Lourdes och Süleyya.
Jag beställde samma slags überstora kebabtallrik som förra gången och var därmed mätt och nöjd. Den var dock ovanligt stark, så jag var tvungen att dricka en massa vatten för att palla äta upp allting. Eller ja, så mycket som möjligt i alla fall. Det jag inte orkade åt Seb sedan upp, haha.
Anyway, efter detta gick de flesta hem, men några av oss gick vidare till en pub i stan och chillade och snackade. Vi körde även sanning och konsekvens genom att snurra på en mobiltelefon och fick reda på en massa intressanta saker om varandra, hahah. Jag är verkligen sämst på att komma på frågor i början, men när man väl kommit igång flyter det på ganska bra :'D.


Imorgon har jag hur som helst tvätt-tid mellan klockan 14-16, men vi ska tydligen filma hemma hos Linus under dagen så jag får se hur det blir med tvättandet. Tänkte i alla fall försöka ta mig in till stan på förmiddagen för att spana in kokböcker och lite annat på bokrean eftersom den börjar imorgon, och sedan ska jag lämna tillbaka de båda jackorna som jag köpte förut, innan det är för sent.

Nä, nu ska jag gå och småprata lite med brudarna - förmodligen för sista gången innan de drar till sjöss och lever livet, hoho. Och sedan är det läggdags för min del. Kommer i säng alltför sent om kvällarna numera.

Kommentarer
Postat av: Challe

Härligt, blir sugen på en falafel tallrik med pommes sj. Är det musik videon som ni ska filma? Lycka till med tvättandet,när jag provade tvätta så en gång var jag helt lost o hade ingen hur saker funkade, ringde min bror hundra gånger då tror jag XD

Och ring den andra kvinnan så ni kvinnor bestämmer om er lilla fest- ser fram emot den ^^

2010-02-25 @ 12:30:43
URL: http://wingmar.livejournal.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0